carries lägenhet - en dröm för mig också


Jag har sett 4 av 6 säsonger av SATC och jag måste erkänna; jag är hooked, in love.
Jag har nog inte uppskattat serien förut på samma sätt som nu. Jag är inte mycket för kläderna och alla dessa märken hit och dit. (I know, e jag helt off? Mode har aldrig varit min grej, that's it.)

Jag skulle inte sagt nej till Carries lägenhet. It would look good at my place, haha ^_^


Idag är jag panodilfri och firar med att dricka kaffe för första gången denna veckan. Imorgon ska jag in och jobba och jag tror att jag klarar det. Ska nog unna mig någon tidning med idag, Glamour eller något sådant. Vilken tidning läser ni helst? Har ni några tips?

Martina

Oh satc. Det är ganska lätt att fastna alltså!:)

2010-01-14 @ 20:09:28
URL: http://mistermartina.blogg.se/
Linda - ehtela.com

åh, jag är också fast i serien. har sett alla säsonger och ser om och om igen :)

2010-01-14 @ 22:27:19
URL: http://www.ehtela.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0