Oh sugar can't you see, how hard I'm tryin'


Jag gillar mitt hår mer & mer hela tiden. Idag träffade jag Nina efter jobb också och fick mina bryn fixade. Vad skulle jag gjort utan min nopptant? Jo, jag hade haft buskiga bryn utan dess like vill jag lova. Fast det kanske är snyggt det med? NOT! Jag köpte även en concealer ifrån Isadora. Himla lätt och matt. Nina kletade på mig och fick mig att se len och slät ut igen. Inga rodnader syns. Sanna gillar!

Jobb flyter på som det ska och att gå upp klockan 6 är inte så jobbigt när man får skjuts till jobb. Dagarna går snabbt undan också. Jag är igång från det att jag vaknar tills jag lägger mig. Det är så jag gillar det. Om det är på mina vilkor förstås ^_^ & det är det oftast, mjau!

OK Go – End Love

Nopptanten Nina

MMM ja kletade på ordentligt idag =) Vem fan kletar på Concealer sanna?! Men du blev jättefin! Puss på dej min lilla ärta

2010-01-26 @ 19:47:13
Martina

Det låter ju kalasfint det!

2010-01-27 @ 18:38:57
URL: http://mistermartina.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0