I never thought about love when I thought about home


foto: Birmingham 2010

Det blev några fler timmars sömn inatt och det tackar jag för. Fast jag känner att jag hade gärna legat kvar hela dagen i sängen och gömt mig under täcket. Det känns som en sådan dag. Jag får bita i det sura äpplet och hålla god min. Det går förhoppningsvis lite fort idag? Hoppas på det!

Igår beställde jag min X10 mini och jag känner mig nöjd med beslutet. Jag har velat fram och tillbaka, ändrat mig och ångrat mig från den ena telefonen till den andra. Jag hoppas jag hinner få den innan helgen. Kan jag ha en sådan tur? Det hade varit fint faktiskt. Riktigt jävla fint.

Broder Daniel – Whirlwind
The National – Bloodbuzz Ohio

Emma

Vi har inte haft några problem med att släppa ut våra, dom är i princip bara på uteplatsen :)

Kram

2010-07-29 @ 15:33:33
URL: http://emmashorna.wordpress.com
Lina*

sv: absloult , måste bara ha dem känner jag

2010-07-30 @ 18:30:55
URL: http://missinna.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0