Vardagsbestyr





Äntligen helg!
2 lediga dagar & jag ska försöka att koppla av. Det är svårt. Jag har redan börjat stressa eller vad man ska säga. inte bra alls detta. Fast det är bara för att jag inte klarar av att bara sitta och titta på väggarna. Något måste hända & gärna direkt när jag känner att jag behöver det.

Jag känner dock att 2 dagar är på tok för lite ledigt för att jobba 11 dagar. Så länge inte kroppen säger ifrån försöker jag. Sen, vink vink. Inte värt det. Min bebis är värd mer än så.

Imorgon träffar jag Åsa & på söndag leker jag med Fija. Två träffar att längta till. Ikväll äter jag middag med mamma OM jag slipper sitta och vänta allt för länge. Annars blir det soffan eller något. Kolla Twin Peaks & äta glass. Inte fel det heller när inget annat händer.


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0