Du är en dröm under konstruktion

Lyssnar på Kents nya skiva och dricker te.
Bebis rör sig i magen och jag njuter av varje stund.
Ute är solen på väg ner och det doftar sommarkväll.

Idag har jag jobbat lång dag och vi har det så himla varmt att det är jobbigt. Ingen ordentlig luft vilket gör en nästan svimfärdig och inte är man bra på att dricka heller. Jag fick i alla fall i mig 1½ flaska vatten. Bättre än inget.

Imorgon ska jag tillbaka till gyn på nytt cellprov. I don't like, but what to do? Jag hade nog hoppats slippa nu när jag var gravid, men tydligen inte. Osis!

Jag kan inte sluta titta på denna mobilen, men jag vet inte ..

Kent – Varje gång du möter min blick
Kent – Minimalen
Kent – Ismael

bitterfittan

hur går det med magen snygging? (:

2010-06-30 @ 21:19:41
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
mamma

Se men inte röra... eller nått. Det där lilla X:et lär kosta så håll i pengarna i stället för att dregla över mobiler. ;-)



När kommer du och hämtar tomatplantor och papper? Vet inte med troligtvis blir det stugan i helgen, så du vet.

Puss och kram hjärtat. Love u

2010-06-30 @ 21:47:04

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0