tvåtusentio/elva banan



Det bara regnar och regnar. Det ser inte ut som himlen kommer arr bli sommar blå inom det närmsta. Tråkigt eftersom det faktiskt är 1 juni nu och med det menar jag att det är ju sommar nu enligt almanackan. Vi har blivit lurade och jag har missat min egen födelsedag. Haha, torr jag är.

Testade att knåpa ihop en egen almanacka innan. Antingen till nästa år eller redan från nu. Jag vet inte. Har inte riktigt bestämt mig än. Gillar i alla fall denna svarta. Hade velat ha med ugglor. Mycket fint! Dessutom är jag sen (enligt min lillebror) med att höra Sean Banan's låt Skaka Rumpa. Hur har jag kunnat missa? Haha, Sean Banan är kung ju och har precis den humorn som passar mig. Fett nice!

Linda - ehtela.com

Sån almanacka har jag, den svarta :) Kul med en lite mer personlig.

2010-06-01 @ 20:55:01
URL: http://www.ehtela.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0