L E D I G ! L E D I G !



Tack för alla gratulationer. Hihi, helt rörd. Inte trodde jag det skulle ge så mycket positiv feedback <3

LEDIG och jag funderar på att göra så mycket mer än att sitta vid datorn. Besöka mormor, äta mat, dricka kaffe, gå i pyjamas tills jag måste duscha. Ja göra så lite så möjligt. Puss på er fina människor.

anna

så himla skönt att vara ledig :)

2010-05-13 @ 13:38:03
URL: http://addspirit.blogg.se/
Åsa

gums...hade du inte fått denna feedback hade jag blivit både förvånad o lissen. Det är inte konstigt, du är du, du är så fruktansvärt genom go så jag blir lika förvånad varje gång vi ses. Det ger mig hopp om mänskligheten =) Jag blir glad o varm i din närhet vilket jag tror många andra också blir =) kram

2010-05-13 @ 22:01:26

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0