10:28 Friday diary

Godmorgon!
Egentligen är den inte särskillt god för jag är rätt mör efter natten. Malcom har börjat vakna mellan 3 och 4 igen *gäsp* Och sedan vaknar han från det varje timme eller varannan timme om jag har tur. Jag lät honom ligga kvar hos mig när han vakna klockan 6 och det känns i kroppen. Jag ligger konstigt eftersom jag inte riktigt vet var jag ska göra av mina armar och sängen är mjuk så blir en dal man trillar ner i och vill ju inte ligga PÅ Malcom. Smidig är man ju inte så några sköna ställningar sover man inte på, haha.

Ringt och försökt boka dop. Hon hade väldigt mycket att göra så hon skulle ringa upp mig så fort hon kunde. Fick i alla fall lämna datum som jag önskade vilket förhoppningsvis kan bli bra. Hoppas på 15 januari, men vi får se. Bara vi får ett datum att planera runt egentligen.

Igår gick jag och mor en runda på 3 timmar. I snö och allt. Var riktigt skönt även om det var skönare att komma in till slut. Jag skulle köpa pannbandLindex som jag sett på hemsidan, men när jag kom ner var det slut och när jag kollade hemsidan var det slut där också. Osis? Ja!

Nu: Mer kaffe och bestämma vilket foto på Malcom som ska bli julfoto.
Sen: Efterträff med oktober mammorna, ska bli kul att se allas små underverk!


Emma

Men guuud vilken goding! Oktoberkillar är väl ända då bästa killarna ;)

2010-11-26 @ 10:51:56
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Åsa

så fin han e...det har ni gjort bra =)) du...jag e i stan tisdag o onsdag nästa vecka...sugen på o ses?

2010-11-27 @ 15:39:18
Roxanne

Underbar liten tröja killen har. :-D

2010-11-27 @ 16:57:44
URL: http://kissamiss.blogg.se/
anna

gudvad han är söt! :)

2010-11-29 @ 22:19:39
URL: http://addspirit.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0