23:11 Familjemys delux


Såhär ser det ut i soffan ikväll. Mycket mysigt om jag får säga det själv. Familjemys delux!

BVC besöket i fredags gick jätte bra. Fick svar på mina frågor och bra feedback. Känns kanon verkligen och får mig att växa flera centimeter. Efter bvc gick jag och mamma hela vägen till jobb och Jysk. Var ju på jobb och hälsade på i torsdags tillsammans med Madde och Liam, men glömde köpa värmeljus - dOOh! Det var jätte kul att träffa arbetskamraterna igen (de som valde att hälsa) och visst saknar man dem lite lite. Det känns bra att veta att det väntar fler timmar när jag kommer tillbaka. Är ju först i kön förutom de som varit där före mig ^^ Fast man vet aldrig vad som händer. Kanske blir fackligt?

Nu: Tvätta av smink, byta om och invänta att Malcom vill ha mat igen. Sedan SOVA! Hoppas ..

Annie

Härligt härligt. :)



Ser framemot onsdag. Nanna gott. Puss <3

2010-11-13 @ 23:43:02
URL: http://genitore.blogg.se/
sandra

åh, han ser ut att ha det riktigt skönt och mysigt. :) vad underbart!

hur går han upp i vikt/vecka nu? jag tycker vide har gått upp så rasande snabbt... funderar ofta på om det verkligen är normalt, men på bvc verkar de ju tycka att det är bra, så då ska jag väl försöka lita på det, haha. och det skulle ju vara värre om han INTE gick upp i vikt. hjälp vad man oroar sig för allt möjligt...



svar: amningen har faktiskt fungerat nästintill felfritt för mig redan från början. jag har dock förstått när jag pratat med andra mammor att det är vanligare att det krånglar än att det inte gör det... så jag har nog haft en ruskig tur. :)

2010-11-14 @ 00:28:17
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
smäm

vad mysigt :)

2010-11-14 @ 13:34:26
URL: http://smam.blogg.se/
Emma Björk

Haha, aaw. Men han har ju mycket hår. Det är supermysigt att pilla i.. Brukar ibland tvätta Harrys hår med babyschampoo o då blir det suuupermjukt och gosigt :)

aaaw, gulle då.

Harry vägde 3400g och var 48cm.. 36cm runt huvudet :) Liten plutt men stort huvud tror jag nästan, haha.



Han är suuuperkinkig just nu o ligger här o halvt gnäller o halvt sover i min famn, haha.

2010-11-14 @ 21:55:14
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0