Jag är riktigt trött. Trött i mitt huvud o...

1290128922561_co (MMS)

Jag är riktigt trött. Trött i mitt huvud och i min rygg. Det är jobbigt att vagga bebis i en timme utan resultat. Av någon anledning vill Malcom inte somna. Han har varit vaken sedan 18 tiden och endast sovit ca en timme sammanlagt. Enligt mina uträkningar skulle han vara trött och vilja sova. Jag måste ha räknat fel. Nu försöker jag med tutte. (vilka han faktiskt tömde för ungefär 2 timmar sen ^^) Det har börjat regna hör jag. Mysigt! Gnälligt inlägg? Troligtvis, men jag är för trött för att bry mig ;-) haha så det så.


Emma

Haha men guud, Harry var precis likadan! Han vad vaken från 17 men vägrade ändå sova typ heeeela natten. Vagga, sjunga, i med napen... inget hjälpte. hallelujah! Man får gnälla ibland :D Haha

2010-11-19 @ 11:25:12
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Tess

Tack!

Åh vad jobbigt att inte få sova, hoppas det blir bättre!

2010-11-19 @ 16:25:52
URL: http://www.egowar.se
Emma

Jaaa. Leende och ögonen är han väldigt tidig med och det är ju roligt! Mest för att man slipper vänta på att han ska kunna det, haha :)Jaa, hur ul skulle det vara om alla bebisar var lika?



Jaa.. min kollega var beräknad till 10 dagar före mig och hennes pojk kom en dag sent och harry en dag tidigt så det är 8 dagar mellan. superkul Jag jobbar inte där nu längre då.. Var extraanställd sen i våra och hade ett sommarvikariat men vi har ju suttit där tjocka och gravida hela sommaren. haha!

Jaa, jag ringde i onsdags och bokade dop :) 22 januari blir det. Nu är det mycket att hinna fixa tills dess också.. Bara att skriva alla dopinbjudningskort.. Suuck haha

2010-11-19 @ 17:22:17
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Tess

svar: en bra kamera att börja med är ju canon eos 400d. Jag har en sådan och de är väldigt enkla, de blir billigare hela tiden. Jag tippar på att de kommer bli ganska billiga nu efter jul, så om du har lite pengar över så slå till i mellandagsrean!

2010-11-19 @ 18:38:41
URL: http://www.egowar.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0