Min onsdag har varit himla bra



Jag vaknade tidigt idag. Redan halv 7, men gick inte upp ur sängen förrän lite efter 7. Bebis vaknade inte förrän lite efter 10. Lagom till föräldrarkursen var slut. Jag tycker om min bebis sovrutiner, haha. Man ska inte vakna innan 10 *skratt* Föräldrarkursen handlade om förlossningen idag och fortfarande har jag inte börjat tänka på den. Jag tror jag kommer få panik en vecka innan det är dax. Det är sån jag är, haha.

Efter föräldrarkursen var Snuffis förbi och åt kladdkaka. Himla mysigt. Efter kladdkakan mötte jag upp en gammal klasskompis på stan för en fika. Jag tror det var 7 eller 8 år sedan vi träffades sist så det var verkligen inte igår. Blev mycket prat och var verkligen roligt att träffas.

När vi var klara stötte jag ihop med Annie, Alice & Laila som jag slog följe med på torget. Blev en sväng ner på City Gross och sedan tillbaka till Madde's. Haha, spenderade många timmar på café idag. Inget mig emot. Jag gillar miljön. Och mysa med Annie är alltid fint.

Avslutade med fika i kollo. Underbart väder i höstsolen som värmer så härligt. Och jag har ätit min första tomat ifrån balkongen idag. Mums!

OK Go – Here It Goes Again

mamma

Hm, du har ju fler tomater än jag har på alla mina tre och mogna dessutom... orättvisst. ;-)

2010-09-01 @ 18:15:54
Annie & Alice

Vi tackar för en supermysig em med vår favorit. <3 Glöm inte skicka bilderna sen. ;) Kul att vi får va med på bild. s Älskar er. smack <3

2010-09-01 @ 19:55:38
URL: http://genitore.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0