You pay your dues, and I won't pay mine. To feel forgiveness you gotta forgive. It's lost on me, I believe in revenge


(bild: weheartit.com)

Snart kommer besök hit på frukost. Mycket trevlig start på dagen. Annars har jag faktiskt sovit ganska bra inatt. Vaknade först nu halv 11 när min telefon ringde. Tack som bara den att jag fortfarande får sova. Nervös har jag också börjat bli. Inatt när jag var uppe på en av mina vanliga toalettbesök satt jag och tänkte på kommande förlossning. Om hur nära den faktiskt är och det skrämmer mig om jag ska vara ärlig.

Förresten så har jag blivit lite kär i denna låten. Lyssnar på den direkt när datorn startar.


sandra

jag börjar också bli skapligt nervös. tänker alldeles för mycket dessutom. somnade inte förrän 05.30 imorse! :( fast idag var jag hos barnmorskan och hon sa något i stil med att "det är nog en vecka kvar åtminstone" för att magen inte sjunkit ner än. då blev jag lite deprimerad. vill ha det överstökat nu!

2010-09-28 @ 16:45:05
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Emma

Ja då behövs det att vara varm om öron och fingrar :)

2010-09-28 @ 21:49:06
URL: http://emmashorna.wordpress.com
Nina

Slank in här o såg att du snart skulle ha barn, va spännande. Har en flicka på 4 mån..=) .. Kommer gå hur fint som helst ju =)

2010-09-29 @ 06:52:39

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0