Does your mother know that your out?


Jag inser nu att min lilla bebis inte är liten. Han åker i sittvagn och sängen är sänkt.
Det är TYDLIGA tecken på att bebisen är stor. Awe, fina underbara Malcom.
Ja, nu är jag sådär puttinutt

Påsken är snart över och förbi. Det har varit en mycket mysig helg med god mat, familj och fint väder. Malcom fick känna på gräset för första gången idag när vi grilla i kollo

Btw så har ellos massor med fina kläder jag skulle vilja ha till Malcom. Barnkläder är farligt, haha.

Imorgon stannar vi nog hemma och bara är. Vi är förkylda och jag känner mig helt färdig efter att ha varit överallt. Jag är det rätt ofta, men det tar på krafterna.

Cillan, saknar dig! Oh underbara flippo. Jag hoppas vi ses snart innan jag blir tokig.

Sandra

Ja hjälp så stora de har blivit. Vi sänkte sängen häromveckan och Vide fick också känna på gräset för första gången idag. Han är dock inte mycket för det här med att sitta, så vi har liggvagnen kvar ett litet tag till.

Jag kan inte riktigt förstå det. De föddes ju nyss. Det var verkligen nyss. Bebistiden försvann fortare än jag hade kunnat föreställa mig...

2011-04-25 @ 23:39:42
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Roxanne

Så härligt att se barn växa, förändras och bli en människa man kan komminuciera med, hihi, gillar kattbilden :-D



Och tack babe!

2011-04-26 @ 10:52:18
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Em

Aw liten börjar bli stor, byte av vagn o säng brukar va de tidpunkterna då man tycker tiden flugit iväg. Är du fortfarande förkyld?? Du måste lugna ner dig en smula o vila lite!

2011-04-26 @ 20:02:39
URL: http://lillbebisens.blogg.se/
Emma

LILLA MALCOOOOM. Du har blivit så stor!!! Haha. När hände detta? OCh Harry också. Herrejisses! Jag längtar redan efter en till bebis, haha! Men först ska harry få vara lilla harry ett tag till :)



Jaa, han har börjat få det. Vi tjuvstartade för ett par veckor sedan när Sebbe råkade köpa fel burkmat, haha. Han gillar det ibland och ibland inte typ. Men så gör han med all mat. Det är väl nåt de får för sig ;P Sen har jag ju inte blivit superhaj på hur ja ska blanda iskuberna med varandra så att det ska bli så gott som möjligt men man lär väl märka efter ett tag vad han gillar mest :)



Det är jättesvårt att säga hur mycket han äter på en måltid. Det är så olika och nu har han varit sjuk och så. Men om man tar i burkmatsmått så äter ha väl ca en halv sån där stor burk och sen lite fruktpuré efteråt. I iskubsbitar är det svårt att säga för jag har inte fått helt koll på det än sen han började få bara sånt ett mål och alla mina iskubsbitar är oliak stora haha :)

Hur äter Malcom?



Jaa, helt fantastiskt är det! Vi är lyckligt lottade Sanna :) Och så roligt med beröm på bvc, då smälter mammahjärtan som våra av stolthet!



Oj vad långt det här blev. Försökte svara på allt i ett och samma. Är så dålig på att skriva kommentarer och svara på kommentarer ordentligt nu för tiden. Hopaps allt är bra med er?!: ) KRAM

2011-04-27 @ 10:51:58
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Ida

Ja, det tycker jag, den var väldigt mysig. En trevlig stund :)

2011-04-27 @ 12:18:19
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0