Min nya fina tunika


Älskar min nya tunika. Den är så fin och titta på de fina spets detaljerna på kragen och armarna. Så himla fint. Och det känns ännu roligare att klä sig lite fint när man har fått klippt håret också. Äntligen känner jag mig lite piggare och inte sådär grå och tråkig. Sen har solen börjat titta fram dagligen vilket bara gör allt så mycket bättre. Jag älskar att vara på bra humör. Allt blir bättre!

Idag ska vi på 6 månaders kontroll på bvc. Ska bli spännande och se hur mycket Malcom gått upp och om han blivit längre. Sen är det lite tråkigt att gå dit för vår sköterska som jag tyckte så bra om är sjukskriven fram tills hon ska ha bebis och sen är hon mammaledig. Jag hoppas att den som tar över är den jag tror för hon var också jätte gullig och har träffat Malcom ett par gånger vilket jag tycker är bra.


Emma

Du är jättefin :)

Kram

2011-04-20 @ 15:12:36
URL: http://emmashorna.wordpress.com
Carina Fherm:)

Snygg tunika och jättefin i håret:)Kram

2011-04-20 @ 19:38:21
mamma/mormor

Så fin och söt du blev... precis som om du inte alltid är min söta och fina tjej!

Love u

2011-04-21 @ 07:40:04
Klara

Supersnygg tunika måste jag säga :D Gillar verkligen färgen på den :P


 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0