Hell yeah! It's monday. Suck!

.
Vi bor för närvarande trångt och rörigt. Jag mår illa av att se det. Tur att det inte är för evigt.

Har väldigt mycket ångest just nu och ligger ofta och gubblar när jag ska sova. Jag tror att det blir bättre när det blir struktur på vardagen, men fram tills dess får jag nog våndas och bara fortsätta andas. Det är nu jag är så glad för ALLA underbara människor som finns i mitt liv.

Vi har haft en jätte mysig helg. Åkte över till Danmark i lördags och i söndags var vi på Väla och kolla in allt nytt. Det är stort och det ska bli större

Idag tvättar vi och försöker att rensa lite smått i röran innan vi ska hälsa på min farmor och sen äta middag och se film med Dan & Fia innan vi ska hem och snarka. Precis lagom måndag för mig. Jag räknar ner dagarna till jobb och hoppas att jag får löst allt som jag behöver få löst. Jag ska bara våga stå på mig och våga tro på mig själv. Jag KAN och jag KOMMER fixa det.

mamma/mormor

Ja den bilden är tagen i mitt vardagsrum, men definitivt inte nu... då, vardagsrum, nu lagerlokal. Jo det är en pärs speciellt för Malcom som inte kan röra sig som han vill och behöver. Men det är klart att du fixar det, med hjälp av familj och vänner om du så behöver. Love u ditt lilla monster ja och Malcom oxå så klart. ;-)

2011-08-29 @ 16:38:43
Emma

Hej finaste! Och förlåt att jag är så himla dålig på att svara och så himla dålig på att kommentera. Jag har bara ingen ork känner jag. Det blir mest att man kollar runt och så tänker man skriva eller nåt så orkar man aldrig, haha. Men jag läser alltid här och tittar alltid på din fina lilla kille... SOM NU FÖR ÖVRIGT har blivit så stor!!! :D Malcom <3



Hoppas ni mår bra! Ångest är hemskt och jag hoppas att det blir bättre snart. Det blir det, bara det som tynger dig löser sig. Och det är klart att du kan fixa det.. Du är bäst och kan allt fina människa! BAMSEKRAMAR FRÅN OSS!!!!!!!!! :)

2011-08-29 @ 21:49:27
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Annie

Allting löser sig på ett eller annat vis hjärtat! DU klarar mer än vad du anar, ska du se... ;) Tror på dig! Puss sötaste <3

2011-08-29 @ 22:08:32
URL: http://genitore.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0