All I want is to mess around

(weheartit)
Äntligen har jag fixat högerklicksskydd! Har glömt varje gång jag satt mig vid datorn, men inte idag. Jag dricker kaffe och halv tittar på MTV. Malcom ligger och sover sedan 1 timme ungefär och Max sover i lilla soffan. Sömniga pojkar man har. Vi ska hälsa på Anna när Malcom vaknat och sedan ska vi hem till faster innan vi ska möta mamma och sedan hem till henne på onsdagsmiddag. Sweet!

mamma/mormor

Men jag tänker INTE gå hem från Kvantis... jag har ont i benet. Och så vill jag ha bilderna mailade när jag inte kan kopa dem... snyft

2011-02-09 @ 15:08:41
Emma

Ja, men eller hur! Jag känner den där stressen och att må dåligt allt för ofta. Jag vill att det ska vara max 3 år mellan barnen också för sen vill jag kunna plugga och jobba och sådär..



Harry ligger på golvet och snurrar som attans nu. Han är näääästan påväg runt får rygg till mage men inte riktigt helt än, hehe. Så nu ikväll märkte jag att han lagt märke till sina ben och fötter så han ligger och håller i dom, haha.

(Nu mitt i allt när jag höll på o svarade så blev han dock kinkig så nu sover han :D )



Man får vara en gnällig mamma ;P Harry är egentligen en väldigt lätt unge för han skriker sällan och blabla men man hinner ju ändå inte allt man vill så ja, man får klaga! :P



Jaa, det är Harrys farmor som virkat skorna. Jag älskar dom! Hehe.



Ha en superbra dag och stressa inte! Försök iaf hehe :)

2011-02-09 @ 18:56:47
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0