Första smakportionen avklarad


2011.02.17 - foto tagna av bästa Anna

Mår inte riktigt så bra som jag hade velat och Malcom mår inte heller riktigt bra. Jag hoppas att det släpper till helgen så att vi är fit for fight igen på måndag. Man orkar inget när man inte mår bra.

Idag fick Malcom sin första smakportion, potatis, och han åt det med glatt humör   Min stora & duktiga kille. Tack mamma för hjälpen med att mosa och frysa in till resten av veckan. Blir potatis nu ett par dagar och sedan morot. Nästa vecka ska vi koka ihop palsternacka och majs.

NU: Varm dusch och sedan avslutar jag med SATC & bebismys (nattnings amma, haha)

anna

hoppas ni är piggare snart! supersöta bilder på han :)

2011-02-18 @ 21:41:14
URL: http://addspirit.blogg.se/
Anna

åååå va jag är glad för min kamera!!! Bilderna blev super! <3

2011-02-18 @ 22:16:05
Emma

Åh, gud vilka fina bilder!! SÅÅ FIN är han! Det har du verkligen gjort bra tjejen ;)

Och vad roligt med smakportioner.. Òch särskilt kul att han gillade det. Storkillen :) Blir roligt nästa vecka när Harry ska få!



Jaså? Nej jag trodde det skulle dröja längre jag också men på ett sätt känns det ändå skönt att den är tillbaka. Då vet man att kroppen börjar återhämta sig och så. Men förstå vad sköööönt med NADA mensvärk! Jag som ahft så ont att jag spytt och mått skit förut av mensvärk :) hehe



Nu vet jag knappt vad jag skriver.. är så trött! Hoppas ni får en superbra natt och att ni båda mår bättre snart. Harry är febrig han.. tandjäklarnas fel tror jag.. gah, kom upp någon gång! ;P

2011-02-18 @ 23:49:27
URL: http://yourcupoftea.devote.se
mamma/mormor

Otroliga unge... det var ju som om han inte gjort ngt annat än ätit potatis. Gulltrollet mitt.

2011-02-19 @ 18:26:14

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0