Foten säger det. Undrar när Malcom ska bör...

100media_imag015 (MMS)

Foten säger det. Undrar när Malcom ska börja somna som andra vanliga och duktiga barn? Eller det är kanske jag som är felet? Förvånar mig faktiskt inte..


Emma

Jo men det ligger väl knaoot kvar, hoppas inte det blir mer iallafall. Skönt ni haft en fin dag :)

Kram

2011-02-22 @ 22:11:11
URL: http://emmashorna.wordpress.com
Emma

Den är såå fin den där pyjamasen. Harry har en likadan men den har typ blivit för liten nu... Vi verkar ha lite samma smak på många kläder, hehe :)



Herregud vad den här ungen växer. på 2 ynka veckor har han.. gått upp 600g och vuxit över 2cm :O På TVÅ veckor! Haha.. så nu var siffrorna 7070g och 62,7cm typ.. :) Han börjar bli stor!



Ja men våra bilder från förlossningen är verkligen SKITdåliga ;P Tyvärr. Men men det får va. Går ju inte direkt att spola tillbaka tiden ;P



Jag framkallade på extrafilm.se... Bara att ladda upp bilderna som man vill framkalla och så :) Och nu hade de så man fick 50kr rabatt typ.. framkallade över 250 vanliga kort.. 27 tackkort och 3 förstorningar.. med frakt blev det 499kr så det tyckte jag var bra.. och det gick skitfort att få dom..tackkorten tog typ TVÅ dagar att få bara hehe.

De har färdiga mallar man kan göra tackkort av :) Jättebra tyckte jag!

Och du är iaf inte segast av alla när det gäller tackkort.. min syrras son döptes i september och hon har fortfarande inte skickat sina. Även om hon haft dom klara sen iaf november. Hahaha :D

2011-02-22 @ 22:30:01
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Tezz

Malcom är ett vanligt och duktigt (tar jag förgivet med er som föräldrar) barn. Att han är envis med sömnen gör varken han eller dig knasig. Man hör alltid bara det som är bra från alla andra, såklart. Ingen vill berätta om det som misslyckas, alla vill känna sig duktiga och vara den bästa föräldern.

Men oavsett hur din son sover så vet jag att du är en underbar mor, det är inget du kan misslyckas med - hur du än försöker. Det är ingen dans på rosor och man gör sitt bästa.

Tro på dig själv Sanna, det gör vi andra! Kram

2011-02-23 @ 06:31:13
URL: http://almea07.blogspot.com
mamma/mormor

Än är han inte onormalt svårlagd, men snart får vi ta tag i det och visa honom hur man sover. ;-)

2011-02-23 @ 07:14:22

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0