Sova? Nej mamma behöver inte sova mer.. un...

100media_imag011 (MMS)

Sova? Nej mamma behöver inte sova mer.. unge ^_^ kaffet är strax klart. Tack! Jag lär behöva kannor med koffein idag.. vi ska till bvc 10.30 och sen hem direkt. Jag känner mig inte social idag. Iaf inte på ett positivt sätt ;-)


Emma

Aww, finkillen! Harry sover också så sjuuukt dåligt. Usch.. Jag vet fan inte vad man ska göra? Vadå sova hela natten? De vars barn sover hela natten kan dra åt pipsvängen... Haha.

Han har ju den senaste månade fått för sig att vakna massor av gånger..Han fick mat vid 3 inatt.. Så hade blöjan läckt så det var bara o byta blöja o pyjamas också så vi somnade inte om förrän typ halv 4.. Sen vaknade han vid typ kvart över 6.. Sen vid halv 6, kl 7, kvart över 7, kvart i 8, 20 över 8.. Haha. Härligt liksom!

Kan inte de tycka lika som mamma? Vore mycket bättre!



Åh, spännande med bvc!! Du får säga siffrorna sen :)

Vad tråkigt att du itne haft tid och ork att sitta här men det är ju förståeligt. MEn det var faktiskt tur att du skrev nu för jag började undra vart ni hade tagit vägen :)



Jaaa men snart vänder du dig ska du se! Harry hade någon jävla utvecklingsvecka förra veckan tror jag. BÖrjade med massa nya saker.. vända sig, hita sina fötter så han försöker ligga o hålla i dom, nya röstlägen och ja.. massa sånt. det där med vändningen kommer ju helt plötsligt.. ena stunden ligger de och nästan tippar över och andra stunden ligger de där på mage, lika förvånade som mamma :D haha



Och jag ska också till bvc sen.. Har fått skitont i bröstvårtorna och det kan vara en bakteriinfektion eller svampinfektion som man tydlige kan få. gud vad roligt. Som om ajg itne redan hatade att amma.. nu måste jag gå och visa upp pattarna på bvc också.. suuuuck. Nu tänker jag trappa ner amningen och sluta!



GUD vad långt det blev!! Haha. Ha en superbra dag! Nu ska jag gå och byta bajsblöja :D

2011-02-15 @ 09:17:46
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0