You are my happiness and my forever love


En blandad kompott av mobilfoto. Jag tar på tok för lite foto på min älskling

Idag är en sådan dag där ork, lust och humör är på botten  Är allmänt depp idag och när man tittar ut blir det inte ett dugg bättre. Snarare tvärtom. Malcom ligger och babygymmar nu och jag har gjort mig en "latte" och har MTV igång för att ha lite musik på. Känns helt naket när man inte hör musik. Är bara vanlig tv på dagligen eller Disney Playhouse, haha. That's my mommylife! But I love it  saknar inte alls jobb.

mamma/mormor

Mormors lilla godsak.... love u

2011-02-01 @ 16:46:47
emma

Haha, jaa han är en väldigt glad unge faktiskt. Nstan alltid ett stot leende i hans fejs! hehe



Åh sötmalcom då! älskar den där dressen.. och den randiga bodyn är stentuff! hehe

2011-02-02 @ 21:11:40
URL: http://yourcupofte.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0