You do, stupid!

Måndag IGEN och jag vet inte riktigt hur jag känner mig. Ibland mår jag illa för att allt går så fort och jag hittar ingen off knapp till mitt huvud. Det snurrar tankar, frågor och annat skit på full speed varje dag och jag är helt färdig redan innan jag vaknar. Varför? Jag känner mig jämt stressad och jag vet inte varför. Jag känner inte alls igen mig i detta. Usch, låt det bli som vanligt eller i alla fall låt mig slippa detta.

Vi fick besök av gudmor Jennie i förmiddags. Bulle, te och film. Det var mycket uppskattat med besök. Malcom verkade också glad att få mysa med gudmor.

Tror jag ska hälla i mig lite mer kaffe och nu vaknade Malcom efter sin tupplur. Behöver komma ut, men väntar till i eftermiddag ifall att mitt paket kommer idag så slipper jag gå ut två gånger.

Em

Stackars.. Ska försöka peppa dig på onsdag! Kramis!

2011-02-07 @ 17:21:30
URL: http://lillbebisens.blogg.se/
Emma

Haha ja och jag har inte haft såhär kort på måååånga år :P Men det är värt det. Det vr en chansning men jag trivs jättebra i det. Önskar jag vågade klippa ääännu kortare, typ som du, men vågar fan inte. Jag hade kort när jag var liten och det var skitfult. Såg ut som en pojke, haha.



Jaa, men jag börjar redan lessna på den blåa. Tror jg ska göra om designen och ta typ grönt istället. Det är much better! :)



Det är bra med oss. harry var lite kinkig nyss när jag sulle laga mat men nu är lasangen i ugnen o harry är glad hehe.

2011-02-07 @ 18:56:49
URL: http://yourcupoftea.devote.se
anna

usch lät som en jobbig känsla det där, hoppas det blev bättre av lite frisk luft!

2011-02-08 @ 09:06:25
URL: http://addspirit.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0