Att få saker att fungera och önskan att slippa må blä

Att det ska behöva ta så mycket energi att planera sin mammaledighet. Inte nog med att fkassan är det värsta skitet någonsin, det är det snurrigaste skitet också. Dagarna räcker inte som jag vill. Jag vet inte om jag kommer att få jobba 30 tim/veckan, jag skulle vilja jobba helg för att spara dagar och tjäna mer pengar. Men vet inte om det funkar på jobb. Får ont i magen bara att tänka på allt.

Om man bara kunnat veta lite och kunnat få svar på alla hemska frågor som snurrar i huvudet. Det tar alldeles för mycket energi. Och just nu är jag så arg och irriterad.

Önskar att jag visste hur allt ska bli och slippa må såhär. Någon som har ett roligt glatt jobb till övers kanske? Jag behöver ha glädjen igen. Jag saknar glädjen.


mamma/mormor

Det fixar sig hjärtat, älskade ungen min!

2011-03-25 @ 23:48:14
Åsa

men gums...vad svarade FK?? hör av dig är du söt =)

2011-03-28 @ 07:27:49

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0