ta det lugnt, du hinner


Hur blev det torsdag såhär fort? Sluta nu. Jag hinner inte med. Fast att jag läste ett bra ordspråk när vi fikade på Gläntan - ta det lugnt, du hinner. Så sant, men varför så svårt att leva efter?

Det är latmask dag idag och vi har en innedag med mys och bus. Skulle tittat film men än har jag inte gjort det, haha. Lilleman somna för en timme sedan och tror allt jag ska sätta igång den där filmen nu.

Emma

Ååh, vad han är fin lilla Malcommen som börjar bli stooor! Det går för fort Sanna! Jag hinner inte med nånting, haha! :)



Javisst, testa det någon gång du. Haryr är mycekt bättre nu, äntligen. Men han är inne i någon jobbig utvecklignsfas som tydligen är rätt känd om man googlar på den åldern. De upptäcker att världen är stor och att de är små och då är allt så läskigt. så fort man lämnar rummet, buhuuu. Han kan inte ens ligga på golvet ensam en meter ifrån oss nån längre stund och jag som är van att han är väldigt självständig och klarar sig själv låånga stunder, haha. hoppas det är övergående. Gillar inte att se plutten vara ledsen heller. För lämna rummet måste man ju göra ibland! haha :)



Imorogn åker vi till Kristinehamn igen så det blir dåligt med internet unde rhelgne. Hppas ni får en superbra helg och pussa finaste Malcom från oss!!! KRAAM!

2011-03-31 @ 23:08:28
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0