Just another day


Hej och förlåt att jag varit borta så länge. Tyvärr kommer det nog att bli så en tid till framöver. Datorn är inte prio ett och numera har jag en kille som kommit på hur man kryper och tar sig fram så jag har fullt upp dagarna igenom. Det är verkligen helt fantastiskt att se hur han utvecklas och växer. Mitt hjärta!

Jag har hittat på massor med kul grejor i alla fall, hihi. Träffat Emma & Ceasar, liiiiten bebispojke på 8 veckor. Så fin precis som sin mamma såklart. Var jätte roligt att träffas igen. Hoppas vi ses igen :) Jag har fått träffa Madde & Liam flera dagar i sträck och Annie & Alice har vi också lyckats pricka in träff med. Helt fantastiskt. Sen har vi umgåtts flitigt med Dan, Fia och Robin också :) Jag fick även med mig mamma att köra och hälsa på mormor och morfar :) Underbart! Jag och bäjbi har varit och hälsat på hemma hos min pappa. Det var härligt attr åka iväg som en familj. Älskar det!

Annars har jag nog lite ångest för att tiden försvinner så fort. Är jätte nervös över hur saker och ting kommer att bli. Kommer jag hitta nytt jobb? Jag kan ju för tusan inte klara mig på 15 timmar/veckan. Bara det är ångest. Dagis, var , hur, när ungefär .. Jag vill ju inte att Malcom ska börja på dagis för tidigt. Well okej, det blir bra. Det bara blir det.

Sandra

Jag har också haft lite ångest över det här med förskola, för Vide kommer behöva börja i princip så fort han fyllt ett år. I början kändes det jättejobbigt, men jag har kommit på en fantastisk fördel med att sätta honom där så tidigt: inskolningen kommer bli hundra gånger lättare än om man väntar. Ju tidigare desto bättre, ur inskolningssynpunkt. :)

2011-05-24 @ 12:34:24
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Emma

Duktiga fina Malcom!! Härlig bild, hehe :)

Vi har sökt dagisplats åt Harry från 1 januari. Jag hade ingen aning om hur vi skulle göra och alla tjatade om att man var tvungen att söka så ja. Då är han ca 14 månder iaf.

Jag tror inte att man ska ha så mycket ångest! I andra länder får de typ bara vara hemma med barnen i 3 månader så ja.. vid 1 år ska de väl klara sig.

Klart att du kommer att få jobb också vännen. Jag skulle lätt anställa dig :) Bestäm dig för att du SKA få ett jobb så ska du se att du får det. Du kan allt du vill :) Jag känner ibland som du också, men sen tänker jag på hur lyckliga alla chefer skulle bli om de fick mig och då känns det bättre :DFör visst är vi fantastiska?



Harry hälsar tack för 7-månadersgratulationerna, hehe. Hoppas allt är bra med er fina!

2011-05-25 @ 20:55:38
URL: http://yourcupoftea.devote.se
Em

Man behöver inte blogga om man inte orkar eller har tid, men jag brukar oxå få lite ångest ;) Allt brukar lösa sig med tiden med jobb o dagis, det är bra om man börjar söka i tid bara (: Vilken söt bild på lillen, han var nog trött va ;)

2011-05-25 @ 21:06:27
URL: http://lillbebisens.blogg.se/

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0