The trouble with some people is they work too hard.


Robert Redford är en mycket stilig man. Är lite små kär i honom i denna filmen. Oh Hubbell. Sen är Barbra Streisand så otroligt vacker. Dem passar verkligen tillsammans här.


Emma - Mamma till Harry

hehe jaa dom är fina :) Harrys börjar bli i minsta laget dock. Tror att det är strl 62 på dom. Minns när jag köpte dom så han kunde ha på dopet men de var alldeles för stora så det gick inte.. haha. det går fort.



åh, vad bra :) Ja men de kan ju oftast mer än man tror. Harry har ju fått små smörgåsbitar o han tuggar dom jättebra fast jag absolut inte trodde han skulle det.



Nä, jag blir inte stressad av den, mes peppad. Men jag är ju oftast ute och går i över en timme varje dag så jag kommer ganska lätt upp i det. Och om jag tycker att jag gått lite en dag så går jag ett varv runt kvarteret på kvällen.. tycker det är skönt!



haha, busig är han och väldigt snäll. Lugn vettefan.. haha. Ja men jag gillar när u lägger ut bilder på er. alltid så fina!



Ha en bra dag, kram!

2011-05-11 @ 09:03:56
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0