Snart december


Imorgon är det 1 december och nedräkningen till jul startar på riktigt. Ute syns inte ett spår efter snön och det är fortfarande plus grader. Helt otroligt!

Malcom är på dagis ensam nu och det går jätte bra. Än har jag lyckats att inte gråta när jag går därifrån, men det är jobbigt. Imorgon ska han sova på dagis. Det kan bli spännande.

Jag väntar på att han ska vakna nu så vi kan fika och mysa

[lisabjernhagen]

nämen jistanes vilken fin bild!



Jag driver en alternativ blogg som fokuserar på alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret. :)

2011-12-20 @ 22:43:48
URL: http://lisabjernhagen.com

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0