Fototårta


Idag har jag beställt bilder till tårtorna till kalaset. Oh det är nära nu. Vad hände? 1 år har snart passerat och mitt hjärta har växt från hjälplös till självständig. Min lilla bebis.

För övrigt har vi inga direkt planer idag. Vi myser, leker och njuter. Ska jobba först på fredag igen och helgen sen går jag på mammaledigt igen. Känns konstigt att varit igång och nu gå hemma igen. Fast ska jobba mina fredagar och min helg. Det är mycket trix och fix för att få saker att gå ihop, men man är ju duktig och det är otroligt vad mycket man kan på egen hand. Men med mycket hjälp av vänner och familj också såklart. Utan dem hade inget varit möjligt. Ni ska ha största tack.

Emma

Haha ja dt går sjukt fort. Snart är de 1 helt år. Harry springer också omkring som en tok och när man är vid datorn är det ju massa annat som ska göras och tittas, inte bloggen hehe.



Vad fin han är Malcom! Tänk om vi bodde närmre och kunde ses <3 kram på er!

2011-09-29 @ 23:08:10
URL: http://yourcupoftea.devote.se

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0