Plask plask i baljan


En del dagar är precis sådär bra som dem ska vara och idag har varit väldigt nära en sådan. Humöret var på topp på jobb och vi skrattade mycket idag också. Älskar det! Sedan hämta jag mitt hjärta och vi mötte upp Annie och Alice. Vi hade middagsdejt idag Himla mysigt. När de åkt hem blev det plaska badbaljan för Malcom. Han verkligen älskar att bada.

Nu sitter jag med kaffe och slö kollar kanal 5. Funderar på en tidig kväll. Blir lite extra jobb imorgon och det tackar jag inte nej till.

Annie & Alice

Tack för idag finaste! <3

2012-02-07 @ 23:11:11
URL: http://genitore.blogg.se/
mamma/mormor

Åååå, jag saknar mitt lilla troll och ändå hoppas jag så på att kunna lösa passningen av honom mellan 17.15 och 20.00 i morgon så att jag får/kan följa med min lilla gubbe i helgen. :-/

Love u... bägge två. :P

2012-02-09 @ 07:27:59

 Namn:
   Kom ihåg mig?

 Blogg/Hemsida:
  

  Text:
  

  
  
Trackback
  RSS 2.0